Značaj promocije u specijalizovanim medijima za razvoj ruralnog turizma u Srbiji

Radović, Gordana and Pejanović, Radovan (2019) Značaj promocije u specijalizovanim medijima za razvoj ruralnog turizma u Srbiji. Medijski dijalozi, 12 (34). pp. 183-194. ISSN 1800-7074

[img] Text
Radović, Pejanović - Medijski dijalozi 12(34) 2019.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (342kB)

Abstract

Uloga i značaj specijalizovanih medija u oblasti poljopriv‐ rede i ruralnog razvoja je, pre svega, u transferu znanja stručnjaka i naučnika, koji se teorijski i praktično bave ruralnim turizmom, ka poljoprivrednim subjektima. Značaj specijalizovanih medija je i u informisanju poljoprivrednih subjekata o zakonskoj regulativi i mogućnostima finanasiranja ruralnog turizma u Srbiji, kao i u promociji primera dobre prakse. U navedenu svrhu posebno je važna uloga specijalizovanih medija sa dugom tradicijom, kao što su list „Poljoprivrednik“ i knjiga „Poljoprivrednikov poljoprivredni kalendar“, u izdanju „Dnevnik‐Poljoprivrednik“ AD, Novi Sad. Iskustvo Srbije potvrđuje tezu o važnosti ovakve promocije ruralnog turizma.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ruralni turizam, promocija, specijalizovani mediji, Republika Srbija
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 07 Mar 2025 16:12
Last Modified: 07 Mar 2025 16:12
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/1011

Actions (login required)

View Item View Item