Mihailović, Branko and Cvijanović, Drago (2011) Organizacije za pružanje konsultantskih usluga u Srbiji. Ekonomika poljoprivrede, LVIII (4). pp. 711-721. ISSN 0352-3462
Text
Mihailović, Cvijanović.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (209kB) |
Abstract
U zemljama Zapadne Evrope konsultantske usluge su se razvijale decenijama unazad, te su danas aktivne brojne konsultantske organizacije koje se međusobno razlikuju po organizovanosti, modelu finansiranja, i procesu konsaltinga. Ipak, tržište konsultantskih usluga u Srbiji je vrlo atipično, sa velikim brojem malih konsultantskih organizacija i izrazito malim brojem velikih kompanija. Imajući u vidu ostala tržišta koja su u dobroj meri definisana, konsultantsko tržište je podložno kontinuiranim promenama, što je prirodno s obzirom na specifičnost poslova koje obavlja i preke potrebe da stalno istražuje nove oblike organizovanja i bude korak ispred prakse.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | konsultantsko tržište, konsultantske usluge, klijenti, intelektualni kapital |
Depositing User: | Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs |
Date Deposited: | 07 Apr 2019 17:45 |
Last Modified: | 26 Nov 2023 11:29 |
URI: | http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/137 |
Actions (login required)
View Item |