Mihailović, Branko and Cvijanović, Drago and Mihailović, Nataša (2012) Uloga konsaltinga u razvoju finansijskog tržišta Srbije. Ekonomika: časopis za ekonomsku teoriju i praksu, LVIII (3). pp. 41-50. ISSN 0350-137X
Text
Mihailović B, Cvijanović, Mihailović N..pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (300kB) |
Abstract
Organizacije koje pružaju konsultantske usluge koje se odnose na nastup i aktivnosti na finansijskom tržištu dovode do odgovarajuće pozitivne lančane reakcije. Naime, domaćim i stranim kompanijama koje žele da investiraju pružaju informacije u vezi sa izborom investiranja, kao i informacije o performansama preduzeća u koje se ulaže. Takve poslovne informacije dovode do smanjenja rizika, koji je imanentan poslovnoj aktivnosti, naročito onoj koja se realizuje preko finansijskog tržišta. Rizik raste u uslovima neizvesnosti, odnosno, u situacijama kada je slabo raspolaganje potrebnim poslovnim informacijama. Smanjenjem rizika povećava se atraktivnost ulaganja, što je stimulans za domaće i strane investitore koji vrednuju različite kombinacije rizik/prinos. Rastući nivo investiranja u domaća preduzeća razvija tržište kapitala kao sastavni deo domaćeg finansijskog tržišta, pri čemu se priliv sredstava realizuje se kroz investicije u: nova preduzeća, dokapitalizaciju postojećih preduzeća, konsolidaciju finansijskog sistema.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | konsalting, finansijsko tržište, rizik, prinos, privatizacija |
Depositing User: | Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs |
Date Deposited: | 09 Jun 2019 21:56 |
Last Modified: | 26 Nov 2023 11:28 |
URI: | http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/193 |
Actions (login required)
View Item |