Uloga konsaltinga u razvoju finansijskog tržišta Srbije

Mihailović, Branko and Cvijanović, Drago and Mihailović, Nataša (2012) Uloga konsaltinga u razvoju finansijskog tržišta Srbije. Ekonomika: časopis za ekonomsku teoriju i praksu, LVIII (3). pp. 41-50. ISSN 0350-137X

[img] Text
Mihailović B, Cvijanović, Mihailović N..pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (300kB)

Abstract

Organizacije koje pružaju konsultantske usluge koje se odnose na nastup i aktivnosti na finansijskom tržištu dovode do odgovarajuće pozitivne lančane reakcije. Naime, domaćim i stranim kompanijama koje žele da investiraju pružaju informacije u vezi sa izborom investiranja, kao i informacije o performansama preduzeća u koje se ulaže. Takve poslovne informacije dovode do smanjenja rizika, koji je imanentan poslovnoj aktivnosti, naročito onoj koja se realizuje preko finansijskog tržišta. Rizik raste u uslovima neizvesnosti, odnosno, u situacijama kada je slabo raspolaganje potrebnim poslovnim informacijama. Smanjenjem rizika povećava se atraktivnost ulaganja, što je stimulans za domaće i strane investitore koji vrednuju različite kombinacije rizik/prinos. Rastući nivo investiranja u domaća preduzeća razvija tržište kapitala kao sastavni deo domaćeg finansijskog tržišta, pri čemu se priliv sredstava realizuje se kroz investicije u: nova preduzeća, dokapitalizaciju postojećih preduzeća, konsolidaciju finansijskog sistema.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: konsalting, finansijsko tržište, rizik, prinos, privatizacija
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 09 Jun 2019 21:56
Last Modified: 26 Nov 2023 11:28
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/193

Actions (login required)

View Item View Item