Uloga i značaj marketinga u savremenom poslovanju

Simonović, Zoran and Miletić, Slavomir and Miletić, Vuk (2012) Uloga i značaj marketinga u savremenom poslovanju. Ekonomika: časopis za ekonomsku teoriju i praksu, LVIII (3). pp. 102-109. ISSN 0350-137X

[img] Text
Simonović, Miletić S., Miletić V..pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (338kB)

Abstract

Marketing je disciplina koja se bavi pitanjima tržišta, potreba na tržištu i načina zadovoljenja tih potreba. Marketing kao poslovna filozofija intenzivne proizvodnje, u centar svoga interesovanja stavlja analiziranje i sagledavanje svih problema koji se odnose na promet i prodaju robe od proizvođača do potrošača. Ova oblast se stalno razvija i širi sa razvojem tržišta i ima za cilj da postavi teorijsku osnovu za strategije poslovanja na tržištu. U teoriji marketinga uspeh na tržištu najčešće se dovodi u vezu sa razumevanjem i zadovoljenjem tržišnih potreba, ali sve češće se javljaju i novi, napredniji koncepti. Izvorno posmatrano, marketing je koncept poslovanja orijentisan prema kupcima. U ovom konceptu projektovanje proizvoda i usluga počinje od potreba potrošača, a kao cilj delovanja postavlja se zadovoljstvo potrošača. U preduzećima gde je u potpunosti primenjen marketing koncept, o potrošačima ne brine samo odeljenje za marketing već svi zaposleni, radeći sa svešću da rade zbog potrošača.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: marketing koncept, upravljanje marketingom, marketing miks, organizacioni dizajn marketinga
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 09 Jun 2019 22:02
Last Modified: 08 Dec 2023 10:54
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/194

Actions (login required)

View Item View Item