Gašović, Milan and Ćurčić, Nikola (2018) Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama: proizvođačima odeće. Vojno delo: organ Ministarstva narodne odbrane FNRJ, LXX (6). pp. 309-320. ISSN 0042-8426
Text
Gašović, Ćurčić.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (642kB) |
Abstract
Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing efekti, dizajn efekti, proizvođači odeće, CAD sistem, dizajniranje, konstrukciona priprema odeće |
Depositing User: | Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs |
Date Deposited: | 26 Nov 2019 13:38 |
Last Modified: | 01 Nov 2022 13:10 |
URI: | http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/342 |
Actions (login required)
View Item |