Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama: proizvođačima odeće

Gašović, Milan and Ćurčić, Nikola (2018) Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama: proizvođačima odeće. Vojno delo: organ Ministarstva narodne odbrane FNRJ, LXX (6). pp. 309-320. ISSN 0042-8426

[img] Text
Gašović, Ćurčić.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (642kB)

Abstract

Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: marketing efekti, dizajn efekti, proizvođači odeće, CAD sistem, dizajniranje, konstrukciona priprema odeće
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 26 Nov 2019 13:38
Last Modified: 01 Nov 2022 13:10
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/342

Actions (login required)

View Item View Item