Gašović, Milan and Ćurčić, Nikola and Miletić, Slavomir (2018) Marketing strategija za društvene medije. Ecologica: naučno-stručni i informativni časopis, 25 (92). pp. 947-951. ISSN 0354 - 3285
Full text not available from this repository. (Request a copy)Abstract
Društveni mediji su instrumenti ili servisi koji koriste Internet za dvosmernu komunikaciju između ljudi. Marketing stručnjaci su zainteresovani za društvene medije jer su svesni njihove popularnosti kod sadašjih i potencijalnih kupaca. Oni su otkrili nove mogućnosti za direktno komuniciranje sa korisnicima društvenih medija,olakšavanje marketing istraživanja, kao i efektivnije oglašavanje. Zato, kompanije sve više uviđaju potrebu kreiranja marketing strategije za društvene medije.
Item Type: | Article |
---|---|
Depositing User: | Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs |
Date Deposited: | 26 Dec 2019 10:51 |
Last Modified: | 01 Nov 2022 13:11 |
URI: | http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/366 |
Actions (login required)
View Item |