Marketing strategija za društvene medije

Gašović, Milan and Ćurčić, Nikola and Miletić, Slavomir (2018) Marketing strategija za društvene medije. Ecologica: naučno-stručni i informativni časopis, 25 (92). pp. 947-951. ISSN 0354 - 3285

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Abstract

Društveni mediji su instrumenti ili servisi koji koriste Internet za dvosmernu komunikaciju između ljudi. Marketing stručnjaci su zainteresovani za društvene medije jer su svesni njihove popularnosti kod sadašjih i potencijalnih kupaca. Oni su otkrili nove mogućnosti za direktno komuniciranje sa korisnicima društvenih medija,olakšavanje marketing istraživanja, kao i efektivnije oglašavanje. Zato, kompanije sve više uviđaju potrebu kreiranja marketing strategije za društvene medije.

Item Type: Article
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 26 Dec 2019 10:51
Last Modified: 01 Nov 2022 13:11
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/366

Actions (login required)

View Item View Item