Miletić, Vuk and Miletić, Slavomir and Ćurčić, Nikola (2018) Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom kocepta CRM. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 54 (40). pp. 33-48. ISSN 0350-2120
Text
Miletić, Miletić, Ćurčić.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (795kB) |
Abstract
U današnjem biznis okruženju uspostavljanje dugotrajno održivog odnosa s kupcima predstavlja jedan od bazičnih parametara uspešnosti poslovanja organizacija. Kao odgovor na zahteve kupaca koji se konstantno menjaju i povećavaju, razvija se strategija upravljanja odnosa s potrošačima, koja integriše procese i tehnologije tako da se obezbedi pouzdan, razumljiv i integrisan pristup bazi kupaca, s ciljem da se s njima izgrade interaktivni odnosi koji će doneti obostranu korist i potrošačima i organizacijama. Napredak ostvaren u domenu informaciono-komunikacionih tehnologija uneo je promene u način ostvarivanja konkurentnosti i profitabilnog poslovanja organizacija. Koristeći savremene tehnologije, organizacije se sve više približavaju kupcima, ostvaruje se ušteda u troškovima poslovanja, skraćuje se vreme isporuke vrednosti, poboljšava se podrška korisnicima, što sve utiče na povećanje lojalnosti potrošača. Ishodište uspešnog tržišnog razvoja naše oprganizacije treba da traže u preciznijem kreiranju sopstvene strategije održivog poslovanja i uspešnoj implementaciji sistema i koncepata koji podržavaju konkurentnost.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | organizacija, konkurentnost, upravljanje odnosima sa kupcima, profitabilnost |
Depositing User: | Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs |
Date Deposited: | 26 Nov 2019 13:56 |
Last Modified: | 01 Nov 2022 13:11 |
URI: | http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/344 |
Actions (login required)
View Item |