Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom kocepta CRM

Miletić, Vuk and Miletić, Slavomir and Ćurčić, Nikola (2018) Profitabilno poslovanje organizacije kao ishod unapređenja konkurentnosti primenom kocepta CRM. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 54 (40). pp. 33-48. ISSN 0350-2120

[img] Text
Miletić, Miletić, Ćurčić.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (795kB)

Abstract

U današnjem biznis okruženju uspostavljanje dugotrajno održivog odnosa s kupcima predstavlja jedan od bazičnih parametara uspešnosti poslovanja organizacija. Kao odgovor na zahteve kupaca koji se konstantno menjaju i povećavaju, razvija se strategija upravljanja odnosa s potrošačima, koja integriše procese i tehnologije tako da se obezbedi pouzdan, razumljiv i integrisan pristup bazi kupaca, s ciljem da se s njima izgrade interaktivni odnosi koji će doneti obostranu korist i potrošačima i organizacijama. Napredak ostvaren u domenu informaciono-komunikacionih tehnologija uneo je promene u način ostvarivanja konkurentnosti i profitabilnog poslovanja organizacija. Koristeći savremene tehnologije, organizacije se sve više približavaju kupcima, ostvaruje se ušteda u troškovima poslovanja, skraćuje se vreme isporuke vrednosti, poboljšava se podrška korisnicima, što sve utiče na povećanje lojalnosti potrošača. Ishodište uspešnog tržišnog razvoja naše oprganizacije treba da traže u preciznijem kreiranju sopstvene strategije održivog poslovanja i uspešnoj implementaciji sistema i koncepata koji podržavaju konkurentnost.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: organizacija, konkurentnost, upravljanje odnosima sa kupcima, profitabilnost
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 26 Nov 2019 13:56
Last Modified: 01 Nov 2022 13:11
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/344

Actions (login required)

View Item View Item