Socijalni marketing u strategiji digitalizacije edukacije

Zečević, Leposava and Janičić, Radmila and Stanojević, Olgica (2021) Socijalni marketing u strategiji digitalizacije edukacije. In: Domaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga" : zbornik radova. Srpsko udruženje za marketing - SEMA, Beograd, pp. 197-207. ISBN 978-86-903768-1-0

[img] Text
Zečević, Janičić, Stanojević Zečević - SeMA (2021).pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (701kB)

Abstract

U radu je predstavljen teorijski i praktični aspekt socijalnog marketinga u strategiji digitalizacije edukacije. U prvom delu rada, analizirane su teorijske osnove socijalnog marketinga. U drugom delu rada, urađeno je istraživanje primene socijalnog marketinga u strategiji digitalizacije edukacije. Naglašeno je da bi strategije socijalnog marketinga trebalo adaptirati za implementaciju u digitalnom okruženju. Cilj rada je da se definišu moderni pristupi socijalnog marketinga u povećanju svesti o važnosti edukacije, a potom o mogućnostima edukacije u digitalnom okruženju. Posebna pažnja posvećena je kontinuiranoj edukaciji za sve ciljne grupe, osnovaca, srednjoškolaca, studenata, poslediplomaca, kao i ljudi koji streme unapređenju znanja i saznanja u toku celog života. U radu je istaknuto da novi modeli socijalnog marketinga u fokus stavljaju korisnike edukativnih usluga, proces edukacije i edukatore koji učestvuju u procesu edukacije. U radu je prepoznat trend povećane potražnje za edukativnih programima, kao i želja za jasnom komunikacijom prilikom edukativnog procesa. Posebna pažnja posvećena je strategijama socijalnog marketinga, zasnovanog na analizi, implementaciji i kontroli. Edukacija u digitalnom okruženju zahteva sinergiju marketinških pristupa, jasnu komunikaciju sa ciljnim javnostima i kombinaciju strategija socijalnog marketinga. Poseban akcenat u radu stavljen je na inkluziju X generacije u procesu edukacije i saradnje sa Z generacijom koja je usklađena sa tehnološkim razvojem.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: socijalni marketing, društvena odgovornost, digitalizacija, edukacija
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 19 Mar 2024 10:05
Last Modified: 19 Dec 2024 09:30
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/801

Actions (login required)

View Item View Item