Zečević, Leposava and Janičić, Radmila and Stanojević, Olgica (2021) Socijalni marketing u strategiji digitalizacije edukacije. In: Domaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga" : zbornik radova. Srpsko udruženje za marketing - SEMA, Beograd, pp. 197-207. ISBN 978-86-903768-1-0
Text
Zečević, Janičić, Stanojević Zečević - SeMA (2021).pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (701kB) |
Abstract
U radu je predstavljen teorijski i praktični aspekt socijalnog marketinga u strategiji digitalizacije edukacije. U prvom delu rada, analizirane su teorijske osnove socijalnog marketinga. U drugom delu rada, urađeno je istraživanje primene socijalnog marketinga u strategiji digitalizacije edukacije. Naglašeno je da bi strategije socijalnog marketinga trebalo adaptirati za implementaciju u digitalnom okruženju. Cilj rada je da se definišu moderni pristupi socijalnog marketinga u povećanju svesti o važnosti edukacije, a potom o mogućnostima edukacije u digitalnom okruženju. Posebna pažnja posvećena je kontinuiranoj edukaciji za sve ciljne grupe, osnovaca, srednjoškolaca, studenata, poslediplomaca, kao i ljudi koji streme unapređenju znanja i saznanja u toku celog života. U radu je istaknuto da novi modeli socijalnog marketinga u fokus stavljaju korisnike edukativnih usluga, proces edukacije i edukatore koji učestvuju u procesu edukacije. U radu je prepoznat trend povećane potražnje za edukativnih programima, kao i želja za jasnom komunikacijom prilikom edukativnog procesa. Posebna pažnja posvećena je strategijama socijalnog marketinga, zasnovanog na analizi, implementaciji i kontroli. Edukacija u digitalnom okruženju zahteva sinergiju marketinških pristupa, jasnu komunikaciju sa ciljnim javnostima i kombinaciju strategija socijalnog marketinga. Poseban akcenat u radu stavljen je na inkluziju X generacije u procesu edukacije i saradnje sa Z generacijom koja je usklađena sa tehnološkim razvojem.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | socijalni marketing, društvena odgovornost, digitalizacija, edukacija |
Depositing User: | Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs |
Date Deposited: | 19 Mar 2024 10:05 |
Last Modified: | 19 Mar 2024 10:05 |
URI: | http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/801 |
Actions (login required)
View Item |