Kvalitet srpskih proizvoda: ključ za održivu konkurentnost na otvorenom tržištu

Miletić, Vuk and Ćurčić, Nikola and Aničić, Dušan (2017) Kvalitet srpskih proizvoda: ključ za održivu konkurentnost na otvorenom tržištu. In: Proceedings 15th International Multidiciplinary Scientific Conference - EUROBRAND. TQM Center Zrenjanin and Inventive Center Zrenjanin, Zrenjanin, pp. 73-84. ISBN 978-86-88065-37-5

[img] Text
KVALITET SRPSKIH PROIZVODA-... Eurobrand 2017..pdf - Published Version
Restricted to Repository staff only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (305kB) | Request a copy

Abstract

Predmet ovog rada je analiza mogućnosti unapređenja kvaliteta proizvoda/ usluga srpskih organizacija u aktuelnim uslovima privređivanja, kao dominantnog činioca za postizanje održive konkurentnosti na otvorenom tržištu. Sve relevantne analize ukazuju da domaća privreda ne može biti konkurentna bez ispunjenja ključnog uslova, a to su visoko kvalitetni proizvodi koji zadovoljavaju zahteve savremenog svetskog tržišta. Da bi domaće organizacije postale konkurentne u međunarodnim okvirima i osigurale stabilnu tržišnu poziciju sa perspektivama za očekivani tržišni rast, neophodno je da se znatno brže i efikasnije prilagođavaju promenama koje otvoreno tržište nameće. Ukazuje se na činjenicu da TQM u fokusu ima neprekidno poboljšanje svih elemenata i procesa u organizaciji, pre svih dostizanje poslovne izvrsnosti i svetske klase kvaliteta proizvoda i usluga. Samo one srpske firme koje aktivno i kontinuirano primenjuju savremene metode i tehnike menadžmenta imaju veće šanse da ojačaju svoju konkurentsku sposobnost na tržištu.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: kvalitet proizvoda, tržište, TQM, održiva konkurentnost
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 26 Dec 2019 11:00
Last Modified: 01 Nov 2022 13:18
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/369

Actions (login required)

View Item View Item