Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama

Miletić, Vuk and Ćurčić, Nikola and Miletić, Slavomir (2019) Ocene ključnih faktora unapređenja poslovanja i marketinškog koncepta u domaćim organizacijama. Vojno delo, 71 (2). pp. 289-304. ISSN 0042-8426

[img] Text
2. Miletić V , Ćurčić, Miletić S..pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (370kB)

Abstract

Cilј istraživanja u ovom radu je evaluacija klјučnih faktora koji doprinose unapređenju poslovanja srpskih organizacija u globalnim uslovima privređivanja. Polazna pretpostavka je da faktori koji utiču na poslovanje različitih organizacija imaju različit uticaj na rezultate poslovnih aktivnosti i percepciju faktora od važnosti za unapređenje poslovanja. Uz brojne analizirane faktore, fokus u radu je dat na usvajanje logike integralnog koncepta marketinga od strane organizacija kao bitne komponente za postizanje tržišnog uspeha. Dobijeni rezultati ukazuju da su kao klјučni faktori za unapređenje poslovanja, bez obzira na veličinu organizacije, označeni kvalitet biznisa, povećanje produktivnosti, usavršavanje zaposlenih, pobolјšanje tehničko tehnološke osnove poslovanja i razvoj i primena novih informacionih tehnologija. Kao prepreka unapređenju poslovanja izdvaja se nedovolјno podsticajni poslovni ambijent, zastarelost opreme i tehnologije, nedostatak znanja i neadekvatna primena marketing koncepta. Pretpostavka je da bi naše organizacije postale uspešne u međunarodnim okvirima neophodno je da promene način razmišlјanja i implementiraju savremena dostignuća u oblasti organizacije, marketinga i menadžmenta.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: unapređenje poslovanja, organizacija, marketing koncept, prepreke u razvoju, konkurentnost
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 05 May 2021 16:55
Last Modified: 01 Nov 2022 13:09
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/433

Actions (login required)

View Item View Item