Mihailović, Branko and Cvijanović, Drago and Paraušić, Vesna (2011) Marketing tehnike i alati u funkciji efikasnog poslovnog odlučivanja preduzeća. Ekonomika: časopis za ekonomsku teoriju i praksu, LVII (1). pp. 48-60. ISSN 0350-137X
Text
Mihailović, Cvijanović, Paraušić.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (316kB) |
Abstract
Neophodno je preispitivanje postojećih i razvoj novih poslovnih i marketing strategija preduzeća, baziranih na razvojnim sposobnostima i snagama samih preduzeća, ali i na poznavanju preferencija potrošača, novih tehnologija, marketinških pristupa i drugih savremenih tržišnih postulata privređivanja. Pri tom, uvažavanje tržišnog pristupa, odnosno konstantnih i intenzivnih promena na tržištu, predstavlja prvu i osnovnu pretpostavku na kojoj bi bilo racionalno formulisanje novih strategija, različitih od konkurentskih upravo po inventivnosti, tehnologiji i kvalitetu. Nove strategije, uslovno rečeno, moraju podrazumevati i obezbeđivanje kritične mase finansijskih sredstava kao i stimulativnu ekonomsku politiku, bez koje je nemoguće pratiti savremene tržišne, tehnološke i marketinške trendove.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing, strategija, marketing program |
Depositing User: | Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs |
Date Deposited: | 11 Jun 2019 09:20 |
Last Modified: | 26 Nov 2023 11:29 |
URI: | http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/196 |
Actions (login required)
View Item |