Marketing tehnike i alati u funkciji efikasnog poslovnog odlučivanja preduzeća

Mihailović, Branko and Cvijanović, Drago and Paraušić, Vesna (2011) Marketing tehnike i alati u funkciji efikasnog poslovnog odlučivanja preduzeća. Ekonomika: časopis za ekonomsku teoriju i praksu, LVII (1). pp. 48-60. ISSN 0350-137X

[img] Text
Mihailović, Cvijanović, Paraušić.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (316kB)

Abstract

Neophodno je preispitivanje postojećih i razvoj novih poslovnih i marketing strategija preduzeća, baziranih na razvojnim sposobnostima i snagama samih preduzeća, ali i na poznavanju preferencija potrošača, novih tehnologija, marketinških pristupa i drugih savremenih tržišnih postulata privređivanja. Pri tom, uvažavanje tržišnog pristupa, odnosno konstantnih i intenzivnih promena na tržištu, predstavlja prvu i osnovnu pretpostavku na kojoj bi bilo racionalno formulisanje novih strategija, različitih od konkurentskih upravo po inventivnosti, tehnologiji i kvalitetu. Nove strategije, uslovno rečeno, moraju podrazumevati i obezbeđivanje kritične mase finansijskih sredstava kao i stimulativnu ekonomsku politiku, bez koje je nemoguće pratiti savremene tržišne, tehnološke i marketinške trendove.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: marketing, strategija, marketing program
Depositing User: Unnamed user with email srdjan.jurlina@ien.bg.ac.rs
Date Deposited: 11 Jun 2019 09:20
Last Modified: 26 Nov 2023 11:29
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/id/eprint/196

Actions (login required)

View Item View Item